2013-11-01

2 tackkort

Jag var ju som jag berättade att jag skulle på skrap och hobby mässa här i Västerås, det var väldigt trångt och varmt men fantastiskt mycket roligt pyssel att köpa och titta på. Jag glömde helt, trots att kameran var med mig, att ta en endaste liten bild. men ni kan få kika lite på ett par kort jag har gjort användandes av lite papper och bokstäver jag köpte på mässan.
 Jag har ju också berättat att jag skulle börja använda promarkers, blommorna på korten är målade med såna, åh det är så kul, älskar promarkers, vill inget annat än att måla, måla och måla, jag har bara ett litet gäng än så länge men fler kommer de garanterat bli, fast man får nog aldrig nog med färger eller hur? Vill ha alla NU! 
 Jag är så typisk när jag handlar pysselsaker, jag köper alltid massor med papper och glömmer totalt bort dekorer så sitter jag där sen med mestadels papper, men åh så fina papper det fanns på mässan, dessa snyggingar kommer från en liten pad från PrimaMarketing som heter Bohemian Bamboo, jag kom hem med två pads från Prima så de är nog nya favoriter inom papper åtminstone. De fina blommorna är freebie digistämplar från Aj's Digi Shoppe.


Sewe

1 kommentar: