2012-05-04

Färgglad LO

 En riktigt rolig LO att göra, jag ritade upp pusslet själv på ett enkelt papper i rätt storlek, sen klippte jag mallar från det och valde ut några riktigt färgglada papper som ändå gick bra tillsammans. 
Jag var inte så noggrann med att bitarna satt 100% perfekt tillsammans, jag tyckte det gav LO:n  mer karaktär att de inte gjorde det eftersom den är så lekfull.
 Jag lekte lite med tanken att göra den sista biten lös, på väg att sättas på plats, redan från början, när en av foto bitarna sen absolut inte ville passa alls så valde jag att ha den så och fäste den med kuddar för lite struktur.


Sewe

3 kommentarer:

  1. Wow this is just amazing!!!!! I just love your design and the pictures are adorable!!!!! Wow beautiful work!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Fab LO Sewe, genius idea. Love the colours.

    Donna x

    SvaraRadera